Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X
Cytat z nagłówka pochodzi z utworu "Violet Hill" zespołu Coldplay.

3.8.15

Krótkie info ;)

Gif dla przyciągnięcia uwagi ;D <333
Emm, tak - Nicol znowu przyszła zabierać Wasz czas ;D

Szybko i na temat - 7.08 minie okrągły rok od założenia bloga IJNYL i z tej okazji wrócę na bloga :D. Tak, wiem, co myślicie: Za co ta kara? ;D.
W każdym razie tego dnia możecie spodziewać się tam rozdziału, więc jeśli ktoś zapomniał, o czym były poprzednie rozdziały (jak ja hehe :D) proponuję nadrobić (jest ich siedem i są mega krótkie, więc nie zajmie Wam to długo ;)) a jeśli jeszcze Was tam nie było, to serdecznie zapraszam :>.
Ostatnio trochę nad nim pracowałam - jest tam nowy szablon i zaktualizowani Bohaterowie, więc również zapraszam do zapoznania się z ich treścią ^-^. No i usunęłam posty, którymi Was zamęczałam i pewnie obrzydziłam tego bloga :D.

Więcej informacji na temat, jak będzie tam teraz wszystko wyglądało, pojawi się pod kolejnym rozdziałem, 7.08 ;>. Mam nadzieję, że nie zawiodę Waszych oczekiwań! :D

Zapraszam [KLIK]

3 komentarze: