Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X
Cytat z nagłówka pochodzi z utworu "Violet Hill" zespołu Coldplay.

30.7.15

05. ~ "Ciągle kłamał"



– Skąd masz te blizny? – pytam z szczerej ciekawości, przejeżdżając palcem po jego torsie. Czuję jak się spina, ale po chwili namysłu odpowiada:
– Są… jeszcze z czasów, kiedy mieszkałem z rodzicami. No wiesz… łażenie po drzewach i… różne podobne rzeczy odpowiednie dla osób w tym wieku…
Podejrzewam, że nie jest to do końca prawda, ale nic więcej nie mówię. Zamiast tego rozglądam się jeszcze raz po pokoju szatyna. Teraz – wiedząc, kto jest ich autorem – patrzę na fotografie pod zupełnie innym kątem i o dziwo, w tej chwili wyglądają na jeszcze piękniejsze.
Tego wieczoru, szatyn stwierdził, że będzie lepiej jeśli od razu położymy się razem. Bez sensu jest przenoszenie się jednego z nas w środku nocy.
– Masz te koszmary codziennie? – pyta po chwili.
– Prawie codziennie – odpowiadam, pomijając fakt, że te obrazy, nie prześladują mnie tylko wtedy, kiedy jestem na haju.
Szatyn by tego nie zaakceptował. Może i wyjechał, a teraz jego życie wygląda inaczej, ale nie zapominam o tym, że mieszkał w domu Verdasów przez osiemnaście lat swojego życia. Zarówno oni, jak i moi rodzice gardzą wszelkimi używkami. Nie akceptują nawet upicia się, a co dopiero narkotyków.
Nie rozumieją, że to był jedyny sposób. Oni przeżyli swoją żałobę i poszli dalej – ja nie mogę tego zrobić. Nie potrafię udawać, że to nie przeze mnie Dean stracił życie.
– Violetta, Dean umarł dwa lata temu. Musisz w końcu zostawić to za sobą.
Kręcę głową. 
Nie chcę o tym rozmawiać i wiem, że Leon domyśla się tego po mojej minie, ale mimo to mówi dalej:
– Słuchaj mnie też jest ciężko – to był mój młodszy brat, ale co się stało, to się nie odstanie. Nic, co teraz zrobisz, nie przywróci mu życia. Nie możesz ciągle żyć tymi wydarzeniami, bo to cię zniszczy.
Podnoszę się do pozycji siedzącej.
– Nic nie rozumiesz – rzucam.
Po chwili on również siada, ale zanim powie cokolwiek, ja kontynuuję swoją wypowiedź.
– Nie było cię przez jedenaście lat jego życia. Nie miałeś pojęcia, jaki był. Ja spędzałam z nim każdy dzień, a czasem nawet noce. Zwierzaliśmy się sobie. Znaliśmy wszystkie swoje tajemnice, a on odszedł przeze mnie – mówię szybko.
Przestaję powstrzymywać płacz i po chwili na policzkach czuję słone łzy.
– Violu, to nie ty kierowałaś tym samochodem…
– To nie ma znaczenia – przerywam mu.
Wstaję z jego łóżka i kieruję się do drzwi.
– Violetta! – słyszę za sobą, ale mimo to idę dalej.
Zamykam się w swoim pokoju i zsuwam na podłogę. Po chwili słyszę pukanie w drzwi i głos Leona, ale tylko potrząsam głową. Wiem, że tego nie widzi, ale w tej chwili nie jestem w stanie wydusić z siebie słowa.
Chcę zostać sama i liczę na to, że on to uszanuje.
Verdas ostatnim razem widział Dean'a, kiedy mieliśmy po siedem lat. Nie ma pojęcia jaki był przed śmiercią. Pożegnał się z nim trzynaście lat temu. Nie ma znaczenia to czy żyje, czy nie, bo szatyn już i tak od dawna nie uczestniczył w jego życiu.
Dla mnie był najważniejszą osobą. Kimś za kim tęskniłam, kiedy nie widziałam go kilka godzin. A co dopiero przez resztę życia.

O szóstej rano wychodzę z łóżka i kieruję się do kuchni. Uznaję, że skoro nie udało mi się zmrużyć oka przez całą noc, to teraz tym bardziej.
Robię sobie kawę, po czym siadam przy wyspie kuchennej i biorę dużego łyka. Sięgam po gazetę i kontynuuję poszukiwania pracy, kiedy słyszę dźwięk otwieranych drzwi wejściowych. Przechylam się na stołku, ale stąd nie widać wejścia. Wracam więc do poprzedniego zajęcia i czekam, aż tajemnicza osoba sama się ujawni.
Na moje nieszczęście jest to Leon. 
Na mój widok staje w progu lekko zdziwiony, a ja wykorzystuję tę chwilę, żeby mu się przyjrzeć. Jest ubrany w dres, a na ramieniu ma torbę z aparatem. Od razu zaczynam się zastanawiać, gdzie był. Nie zapytam go jednak to. Nie chcę udawać, że wczoraj nic się nie stało.
Szatyn po chwili bez słowa podchodzi do blatu i robi sobie kawę.
Jeszcze nigdy nie czułam się tak niezręcznie w jego obecności. Nawet wtedy, kiedy wraz z Dean'em postanowiliśmy zapytać nastoletniego Verdasa, co to stanik, a on wytłumaczył nam to stanowczo zbyt dokładnie. Dean się śmiał, ale ja – jako jedyna dziewczyna w towarzystwie – siedziałam cicho i strasznie się wstydziłam. 
Wczoraj byłam dla niego za ostra. W złości powiedziałam coś, czego normalnie w życiu bym nie przyznała i żałuję tego. W końcu nie znam powodu wyjazdu szatyna. Może był taki poważny, że wizja zostawienia brata nie wydawała się taka zła.
Ale z drugiej strony. To, co powiedziałam, było prawdą. Do wczorajszego wieczoru, nie byłam świadoma tego, jaka jestem na niego zła. Nie dlatego, że wczoraj się wymądrzał – dlatego, że nas zostawił. A teraz nawet nie chce powiedzieć dlaczego.
Mimo wszystko, wiem, że powinnam go przeprosić. Leon nie jest potworem. Jestem pewna tego, że sam jest – albo chociaż był – zły na siebie za to, że zostawił Dean'a. Wczoraj tylko go dobiłam.
– Przepraszam – mówię, kiedy wciąż stoi przy blacie, odwrócony do mnie plecami.
Opiera się o mebel, wciąż na mnie nie patrząc, a ja kontynuuję:
– Nie powinnam cię oceniać. Przecież nie zostawiłbyś Dean'a bez powodu…
– Nie zerwałem kontaktu z Dean'em – przerywa mi.
Podnoszę głowę i patrzę na niego zdziwiona. Co?
Powoli odwraca się do mnie i podchodzi bliżej. Przez chwilę się nad czymś zastanawia, po czym patrzy w moje oczy i mówi:
– Znaczy… zerwałem, ale parę lat później… Dean miał chyba z czternaście lat… Skontaktowałem się z nim i… – Widzę, że sam gubi się w swoich słowach, ale nic nie mówię. Jestem zbyt zszokowana tym, co słyszę.
To niemożliwe. Dean nie ukrywałby przede mną czegoś tak ważnego przez cztery lata. Przecież mówiliśmy sobie o wszystkim.
– Skontaktowałem się z nim, żeby się upewnić, że… w domu wszystko okej – wyjaśnia, a ja jestem taka przejęta, że nawet nie zwracam uwagi na to, iż nazwał posiadłość Verdasów domem. – Później… tak jakoś wyszło.
Siedzę w ciszy i przetrawiam jego słowa. Mówiłam Dean'owi o wszystkim. O każdej sprzeczce rodziców; o typowo dziewczęcych problemach, o których większość nastolatek rozmawia z mamą. Dzieliłam się z nim najskrytszymi tajemnicami, a on nie powiedział mi o tak ważnej rzeczy.
– Chciał ci powiedzieć – mówi, jakby czytał mi w myślach. – Ale mu zakazałem.
Patrzę na niego szeroko otwartymi oczami.
– Dlaczego? – wyduszam z siebie w końcu.
Wzdycha głośno i spuszcza wzrok. 
– Na początku nie miałem zamiaru utrzymywać z nim kontaktu. Nie chciałem… mieć jakiekolwiek styczności z tamtym życiem, ale tak jakoś wyszło i… Dean był wyjątkiem, a i tak z czasem starałem się ograniczyć nasz kontakt.
Wpatruję się w niego i próbuję to wszystko przetrawić. Przez te wszystkie lata, kiedy ja próbowałam dowiedzieć się czegoś o wyjeździe Leona, Dean wszystko wiedział i tylko udawał, że chce mi pomóc.
– Wiedział dlaczego wyjechałeś? Gdzie mieszkasz? Co robisz?
Kiwa głową, a ja wstaję ze stołka.
– Co robisz?
Kieruję się w stronę korytarza i tuż przed wyjściem z kuchni, nie odwracając się do niego, rzucam:
– Muszę pomyśleć. Sama.
Nie czekając na odpowiedź, opuszczam pomieszczenie i zamykam się w swoim pokoju. Nie wierzę, że przez jakieś cztery lata Dean mnie okłamywał. 
Na całym świecie nie było osoby, której bardziej bym ufała. Był moim najlepszym przyjacielem; moim chłopakiem.
A w rzeczywistości ciągle kłamał.
Komu mam teraz zaufać, skoro nawet jemu nie mogłam?

Kiedy po południu wracam do domu, w salonie zastaję Francescę. Siedzi na kanapie i zapewne czeka na powrót Diego, który jest w pracy. Na mój widok, od razu wstaje i wita mnie uściskiem, po czym prowadzi na kanapę.
– Czekasz na Diego?
– Nie, na ciebie – odpowiada, wywołując moje zaskoczenie. Czemu miałaby na mnie czekać?
– Na mnie?
– Zgadnij, kto ma nową pracę.
Patrzę na nią szeroko otwartymi oczami. Nie zrobiła tego. Przesłyszałam się.
– Załatwiłam ci pracę!
Na mojej twarzy widnieje jednocześnie zaskoczenie, radość i niepewność. Jak ona to zrobiła? I dlaczego? Nie prosiłam jej o to, żeby pomogła mi w szukaniu pracy, a co dopiero w załatwianiu zatrudnienia. Nie wiem, skąd biorą się tacy ludzie, ale nie mam wątpliwości, co do tego, że mam u Włoszki ogromny dług wdzięczności.
– Sklep z ciuchami, trzydzieści minut drogi stąd – mówi. – Z pewnością nie jest to szczyt twoich marzeń, ale pensja nie najgorsza. Do tego masz blisko i będziemy mogły pracować razem.
Zanim zdąży cokolwiek jeszcze powiedzieć, rzucam się jej na szyję, dziękując. Będę jej za to wdzięczna do końca życia.
Po paru minutach rozmowy, zaczynam się jednak nerwowo rozglądać po mieszkaniu.
– Leon jest w domu?
Od porannej rozmowy skutecznie go unikam. Czemu? Nie mam pojęcia, co miałabym mu powiedzieć. Fajnie, że kontaktowałeś się z Dean'em. Szkoda tylko, że zmuszałeś go do okłamywania mnie i nawet nie chcesz podać powodu.
– Nie, wyszedł gdzieś ze swoją dziewczyną.
Oddycham z ulgą, co niestety nie umyka uwadze Francesci.
– Coś się stało? – pyta zaniepokojona. – Pokłóciliście się?
Od razu kręcę głową.
– Nie, nie. Skąd. Pytam… z ciekawości.
Wiem, że mi nie wierzy – widzę to po jej minie. Brunetka jednak postanawia tego nie komentować i już po chwili uśmiecha i wstaje z kanapy.
– Chodź.
– Gdzie? – zadaję pytanie zaciekawiona.
– Najpierw moja szefowa chciałaby z tobą jeszcze porozmawiać, a potem pójdziemy na lody świętować.

Po prawie dwóch godzinach okazuje się, że pozornie nieszkodliwe lody, zamieniły się w posiłek składający się z hot dog'ów i dużego deseru lodowego. Chcąc pozbyć się wyrzutów sumienia, przed powrotem do domu, udajemy się na spacer do parku.
Zadziwiające jest to, jak małą część Chicago zobaczyłam, będąc tutaj już tyle czasu. Żałuję, że wcześniej skupiłam się tylko na lokalach, w których miałam szansę porządnie się upić.
– Dobrze znałaś Leona w dzieciństwie? – zagaduje Fran. Zapewne nie ma pojęcia, że Verdas jest ostatnim tematem, jaki chcę poruszać.
Wzruszam ramionami.
– Nasi rodzice się przyjaźnią, byliśmy sąsiadami. Wyjechał, kiedy miała siedem lat, więc trudno mi powiedzieć – mówię. – Zawsze był dla mnie kimś w rodzaju starszego brata.
Kiwa głową na znak, że rozumie.
– Leon nigdy nie mówi o swoich rodzicach. Parę razy wspominał tylko o młodszym bracie. Znałaś go, tak?
Przytakuję.
– Spotykaliśmy się.
– Ah. – Na jej twarzy wykwita uśmiech, ale już po chwili znika. – Przykro mi.
Kiwam głową, dając jej do zrozumienia, że nie chcę o tym rozmawiać. Brunetka natychmiast zmienia temat.
Chwilę później wiem już, że przeprowadziła się z rodzicami z Włoszech do Chicago, kiedy miała czternaście lat. Z Diego spotyka się od kilku miesięcy – poznali się, kiedy z koleżankami jadła kolację w restauracji, w której pracuje brunet.
– Chłopacy potrafią być bardzo pomocni i tak dalej, ale czasem są tacy dziecin… – przerywa, a ja od razu na nią spoglądam.
Włoszka przystaje i patrzy przed siebie z szerokim uśmiechem. Również kieruję swoje spojrzenie w tamtą stronę i moim oczom ukazuje się Leon wraz z blondynką, którą miałam okazję zobaczyć już wcześniej. Trzymają się za ręce i śmieją z czegoś, zmierzając w naszą stronę. 
Najwyraźniej szatyn nas nie widzi – byłaby to świetna okazja do ucieczki, gdyby nie to, że w momencie, w którym już szykuję się do skręcenia, Francesca krzyczy, zwracając na nas ich uwagę:
– No proszę, kogo my tu mamy!
Leon gwałtownie podnosi głowę i od razu wyczytuję z jego twarzy, że gdyby zobaczyłby Francescę wcześniej, skręciłby.
Patrzy na nią błagalnym wzrokiem, ale ona ignoruję go i ciągnie mnie bliżej nich.
– Leoś, nie przedstawisz nas koleżance? – pyta śmiało, a ja spuszczam wzrok. Naprawdę polubiłam Fran, ale w tej chwili mam ochotę ją udusić.
Kiedy kątem oka dostrzegam minę Verdasa, uświadamiam sobie, że on też. 
Wzdycha głośno, po czym niechętnie nas sobie przedstawia.
Blondynka szczerze się uśmiecha. Wygląda sympatycznie, ale mimo to nie chcę tu stać. Unikanie nie polega na zapoznawaniu się z dziewczyną unikanej osoby. Dlatego, zanim jeszcze zagłębiamy się w ciekawszą rozmowę, rzucam:
– Przepraszam, gorzej się czuję. Lepiej wrócę do domu.
– Odprowadzić cię? – pyta od razu zaniepokojony Verdas.
Patrzę na niego wzrokiem, którym chcę mu przekazać: Tak, Leon, to wymówka, żeby odejść od ciebie jak najdalej, ale proszę – odprowadź mnie, po czym kręcę głową i odchodzę. Jak najdalej i jak najszybciej.

~*~

Wracam do Was z piątką ;> Wiem, nie jeste zachwycająca, ale chyba nie, aż taka najgorsza :D.
Leoś i Fiolka skłóceni. Fiolka "znajduje" pracę. Leoś ujawnia, że przez jakieś cztery lata kontaktował się z bratem. Dzień, jak co dzień ;D. W sumie to ten rozdział wydaje mi się jakiś nudny ;--; XD.
Nanana, zgadnijcie kto za dwa tygodnie idzie do sql :)))). Wciąż powtarzam sobie, że za rok zacznę wakacje dwa tygodnie wcześniej, ale to nie pomaga ;(. Ucieknę z domu, zrobię sb tatuaż (mieszkam teraz w takim miejscu, że wychodzę z mojej klatki i jak przejdę metr w prawą stronę, to stoję przed studiem tatuażu i piercingu ^-^) i zamieszkam pod mostem. YOLO. 
Nicol kończy tę notkę, zanim stwierdzicie, że ma problemy i zadzwonicie po lekarzy ;D.
W każdym razie jakoś tak mniej komentujecie i zastanawiam się czy to przez to, że rozdziały nudne, czy coś jeszcze innego, także napiszcie mi xD.
I umówmy się, że każdy, kto przeczytał ten rozdział, a nie ma weny czy czasu, napisze w komie #CzekamAżMisiekSięUmyje. Oczywiście nie obrażę się również za jakąś bogatszą treść :D.
Mam nadzieję, że rozdział się Wam spodobał i czekam na Wasze opinie :*

Do następnego ;)

Quinn <3

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. #CzekamAżMisiekSięUmyje (leśne stworzenia się nie myją)
      Uwaga! Komentarz zawiera lokowanie produktu!
      Koledzy śmieją się, że pachniesz jak wata cukrowa? Wiosenna łąka?
      Dzięki współpracy z profesorem Miśkiem, znaleźliśmy rozwiązanie!
      Leśny Szał, perfumy dzięki którym od dzisiaj będziesz pachnieć jak prawdziwe leśne zwierzę.


      To się nazywa błędy z młodości.Pingwin pamięta jak napisał, że ma sklerozę, bo w wakacje nie bierze witamin?
      To było tak dawno.
      Jakąś godzinę temu. A może 30 min.

      Jon: Nie powinieneś tak bezczynnie leżeć,
      Garfield. (odchodzi)
      Garfield: Nie powinienem? (cisza) Jestem buntownikiem!


      Misiek czuł, że musi się tym podzielić z Pingwinem. Teraz Misiek zacznie pisać na temat.
      .
      .
      .
      Misiek ostatnio taki śmieszny :D
      GIF ♥♥♥

      – Violu, to nie ty kierowałaś tym samochodem…

      TO. NIE. BYŁ. MISIEK. To czysty zbieg okoliczności, że Misiek jeździ czerwonym autkiem po lesie :D Pingwin pamięta.
      Leon to taki Tobias. Ew. Christian Grey xD PEWNIE NIE, ale Misiek bardzo bardzo bardzo chce wiedzieć. #CHCĘWIEDZIEĆTERAZ
      #MisiekNiedźwiedziemRoku2015
      #FrancescaJestSuperFajnaKochamJąAToZaskoczenie xD Ale mogłaby być prezydentem Chicago, stać ja na coś więcej niż praca z V. :D Tzn. Miło z jej strony, że pomogła znaleźć jej pracę.
      #JeżeliBrodyBDMiałTwarzEfronaMisiekJestTeamBrody
      Blondynka to Dianna *-* Misiek ciągle widzi Quinn jako Diannę, ale nieważne :D
      Miśka olśniło jak czytał rozdział Pingwina, z niewiadomych przyczyn. Misiek zacznie pisać trzecie opo, w którym Leon będzie syrenką ♥♥♥ #MisiekJestGenialny.
      Misiek chyba skończy się ośmieszać. Misiek jest dumny z Pingwina, że dodał rozdział i czeka na next *-*
      Teddy "Misiek aka Kisiek aka Buszmen" Nutella Verdas Guzman

      PS Jak Pingwin da jako Brodiego Ryana to Misiek nie dość, że #TeamBrody to #1 Fan Brodiego, ♥♥♥

      Usuń
    2. PO CO LEONETTA?
      Brodetta i Lianna brzmia lepiej, Pingwin się nad tym zastanowi. Chociaż w tym opo Misiek chyba najbardziej lubi Leonettę xD

      Usuń
  2. dobry! :3
    #CzekamAżMisiekSięUmyje

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle świetny 😘😘😘
    #CzekamAżMisiekSięUmyje XD

    OdpowiedzUsuń
  4. super :)
    z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały :)
    #CzekamAżMisiekSięUmyje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy!!!!!!!!!! Jak będę miala czas dopiszę więcej :** :D
    Pozdrawiam
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, postanowiłam napisać dłuższy kom. Weszłam na bloga i szukam swojego poprzedniego koma i widzę # tagi. Ni myślę :"O co tu choo... ;/" Wracam do notki - której pierwszy raz i od razu wybacz - nie przeczytałam, n i piszę " Kto nie ma chęci i czasu.. bla, bla, bla..." Od razu chciałam zrobić FACE PLAME... :P
      Okej.. to było bez sensu... :/
      Mówi się trudno
      Viola znalazła nową pracę, a raczej to Fran jej ją załatwiła :D
      Wszystko było cacy, tyle, że... na cholerę L ma dziewczynę, hmm?? ':)
      No i ta sprawa z braćmi... krucho...
      Ale mam nadzieję, że się wszystko szybko rozwiąże.
      No i jeszcze jedno, skąd ty bierzesz takie pomysły?
      No weź, każde twoje opo ( a było już ich trochę ^^) jest orginalne, wyszukane, obmyślane i świetnie napisane...
      Nie mogę na cb patrzeć... :/:/ ^^
      No to chyba tylęęę :P
      Czekam na next i pozdrawiam xD

      Usuń
    2. Żeby bardziej wszystko pokomplikować i wgl ^-^ Czyli zrobić to, co Nicol lubi robić najbardziej ;D

      Usuń
  6. #CzekamAżMisiekSięUmyje
    Jutro wrócę zalogowana:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! ♡
    Jak każdy na tym blogu ^^
    Serio, Leon? Musisz spotykać się z tą całą Dianną, gdy masz w swoim domu i to na miejscu!... taką śliczną Violettę?
    Violka zapomnij o Deanie! On już nie żyje! koniec bajki xD
    Nie rozumiem, dlaczego Verdas wciąż nie zerwie z tą całą malowaną blondyneczką - ja rozumiem... Diego niech sobie będzie z Francescą...
    A właśnie Francesca - Kocham ją! ♡
    Uwielbiam paring: Diecesca ♡ Są tacy słodcy, kochani i pasują do siebie!
    Ta Violka, byłaś okłamywana przez cztery lata... Ale co z tego! To nie powód, żeby krzyczeć na...
    Wait... To, że Verdasa nie było przy młodszym bracie to nie powód żeby krzyczeć na takiego przystojniaka! ;-;
    Wykopię jej grób zaraz normalnie... ;-;
    Ale wtedy nie będzie Leonetty i chyba ją wykopię ♡
    Mniejsza z tym o.O
    Rozdział wcale nie był nudny! Był b o s k i ♡
    Dużo serduszek ♡♡♡
    Ale to chyba tyle ^^
    Pozdrawiam :*

    Hope ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Mam nadzieję, ze nie rozpisałam się za bardzo... Bo to co ja tam napisałam to są same głupoty także xDD
      Jeśli chcesz to ograniczę ilość wypełnionych linijek w komach ^^

      Usuń
    2. Nagroda dla najmniej delikatnej osoby wędruje do... XDD
      Nie no, uśmiałam się ;) XDDDD

      Usuń
    3. Tak wiem, że jestem mało delikatna :d
      Będę grzeczniejsza, obiecuje! ♡
      Fajnie, że ci się komentarz podobał ^^

      Hope♡

      Usuń
  8. #CzekamAżMisiekSięUmyje
    Vi była na haju? Niech pożyczy przyda się. Pokłóciła się z Leośkiem. Na dodatek on i Dean cały czas ją okłamywali. Znaczy najpierw przez cztery lata, ale to ma wpływ na teraźniejszość. Ona mówiła Deanowi o wszystkim? Seryjnie? Nawet o tych kobiecych sprawach? Ja to bym się nie odważyła nawet za milion dolarów. Leon jej tłumaczył jak wygląda stanik?! - Bez komentarza xD Fran jej załatwiła robotę. Fajnie! Lody i hot dogi? Super połączenie ;-) Fran i Viola w tej samej alejce co Leon i Dianna? Nie ciekawie, zwłaszcza jak Vi próbuje go unikać, a Fran zwraca ich uwagę,ale ona nie wie co się stało, więc jej wybaczam. Leon tak się zmartwił samopoczuciem Violi, że chciał ją odprowadzić? Jesteśmy na coraz lepszej drodze,ale pod warunkiem, że się nie posprzeczają :-D Ucieczka z domu, tatuaż i mieszkanie pod mostem? Fajnie! Też tak chcę, ale wolę ciepłe wyro, a nie most :-P
    Rozdział super <3 Miłej ucieczki i do nexta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lody i hot dog'i - to, co w życiu najlepsze ^-^

      Usuń
    2. Nomć aż mam ochotę teraz zjeść taki duet ;-)

      Usuń
  9. Jestem!
    Pierwszy raz?
    No chyba tak. Bo kiedy Misiek zaczął pisać to opowiadanie ja "odpoczywałam" na wakacjach xD
    Ale mniejsza z tym...
    JEZU...
    Jak mogłaś?
    Leon po ciul ci ta cała Diana? -.-
    Masz taką zajebistą Violetta w SWOIM łóżku xD a wolisz tą dziunię?
    Męski umysł nigdy go nie zrozumiem ...
    No dobra może i V jest od cb kilka lat młodsza ...
    Ale wiek to tylko liczba. Tak? xD
    No i jeszcze Dean...
    Ja rozumiem żałoba. Strata. Ale też ile można się zbierać?
    Osoba kochana zawsze zostaje w naszych sercach, ale trzeba żyć dalej.
    Np. można się związać z jego bratem?
    Podobni? Podobni.
    To co ta za różnica Dean czy Leon Verdas? xD
    Tak romantyczna Sydney xD
    Wyczujmy tą miłość xD

    Dobra na dzisiaj tyle xD
    Musze dużo nadrobić i napisać swoje rozdziały ...
    Boże wspomóż mnie xD

    Czekam na następny ;*
    Sydney

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość rośnie wokół nas nanananana ;D
      Dzięki Tobie ten związek ze starszym bratem zmarłego chłopaka nie wydaje się już taki zły i nieodpowiedni XDDD

      Usuń
  10. Cudowny :*
    #CzekamAżMisiekSięUmyje

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny :))
    Niestety, wrocilam dopiero znad morza nie mam czasu :/
    #CzekamAżMisiekSięUmyje

    OdpowiedzUsuń
  12. Violka poklocila się z Leonem.
    Fran załatwiła jej pracę. ..super
    Vils i Fran poznają dziewczynę Leoska
    Leon dalej nie chce mówić o swojej przeszłości
    Haaaaaa kontaktował się z bratem, a Fiolka nic nie wiedziała. Oj nie ładnie :-)
    Czekam na next :-) Buziaczki :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. #CzekamAżMisiekSięUmyje

    Postaram się wrócić! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. #CzekamAżMisiekSięUmyje ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. #CzekamAżMisiekSięUmyje

    Boski<333
    Czekam na next:D

    Justi

    OdpowiedzUsuń
  16. #CzekamAżMisiekSięUmyje

    Wspaniały<3
    Czekam na cd.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. #CzekamAżMisiekSięUmyje

    Cudowny :*
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  18. #CzekamAżMisiekSięUmyje
    Świetny :*
    Nie mogę się doczekać na next'a ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. #CzekamAżMisiekSięUmyje

    OdpowiedzUsuń
  20. #CzekamAżMisiekSięUmyje.
    Rozdział boski!
    Jaka sprzeczka!!
    A León ma dziewczynę,a León ma dziewczynę!
    Violka ma prace!Pracuje z Francescą.
    Jezu,tego po Deanie się nie spodziewałam.
    Rozdział świetny!
    Życzę dużo weny i czekam na nexta<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Daję znak, że tu byłam i od razu idę do next 😉 KOCHAM 💜
    Pozdrawiam, xPainter :*

    true-love-was-going-to-hurt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń