Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X
Cytat z nagłówka pochodzi z utworu "Violet Hill" zespołu Coldplay.

1.5.16

Sorry?

półnagi Zac, żeby przyciągnąć uwagę ;p

Wiem, że rozdział nie pojawiał się przez bardzo długi czas, przepraszam. Przede wszystkim dopadł mnie kompletny brak weny i chęci, a stwierdziłam, że bez sensu pisać to na "odwal się", bo wyjdzie jeszcze większe gówno niż zwykle i ani ja nie będę happy, ani Wy.
W zeszłym tygodniu zaczęłam pisać i naprawdę miałam zamiar w tym tygodniu go skończyć, bo miałam piątek wolny, ale sytuacja wyglądała tak, że w piątek się obudziłam gotowa do działania, po czym spotkałam się z moim psem - zwymiotowała i chodziła jakby była pijana, więc od 10 do 16 jeździliśmy po weterynarzach (za sprawdzenie oczu i uszu zapłaciliśmy 570kr ;)), a teraz trzeba jej pilnować 24 na dobę, bo w głowie cały czas się kręci i może sobie zrobić krzywdę. Dlatego średnio mam czas i głowę na skończenie tego, a majówki też nie mam, więc - sorry.
Do tego mnóstwo sprawdzianów i zaliczeń w szkole.
W czwartek i piątek mam wolne, więc postaram się to w końcu napisać, ale nic nie obiecuję. 
W każdym razie piszę tę notkę, żeby nie było, że mam Was w dupie - po prostu kiepski okres. Byle do 10.06, wtedy mam wakacje i się poprawię. Obiecuję, że będę jeszcze bardziej pracowita niż w zeszłe wakacje (o ile znowu ręcę nie będą bolały od pisania ;pp).
Mam nadzieję, że jeszcze trochę wytrzymacie.

PS
Początkowy brak weny na tego bloga, wykorzystałam, żeby napisać coś do nowego opowiadania, które pojawi się tutaj, po skończeniu obecnego. Tam miałam mam megawenę - aktualnie piszę już 4. rozdział. Dlatego, jeśli chcecie to w ramach przeprosin będę mogła Wam udostępnić jakiś "sneak peek" (jakąś wypowiedź, myśl, fragment) w notce pod rozdziałem tutaj albo na IJNYL. Żebyście wiedzieli czego się spodziewać, bo prolog raczej nie wiele mówi, a mój pomysł strasznie mi się podoba - ah, ta skromność - i mam nadzieję, że to będzie coś zupełnie nowego, innego ;p. Także dajcie znać koniecznie ;p.

5 komentarzy:

  1. Kochana nie martw się. Wena wróci. Miło z Twojej strony, że nas informujesz o problemie z pisaniem. Spokojnie. Ja poczekam i razem nie tylko ja. 😁
    A co to twojej propozycji. To jestem jak najbardziej za.

    Trzymaj się! Czekam!
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za! :D
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo weny życzę. Czekam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo weny życzę. Czekam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo weny i powodzenia ;**

    OdpowiedzUsuń